joi, 19 iunie 2014

CONSILIERE, PLUS TERAPIE NATURISTA, PLUS MEDITATII PENTRU REECHILIBRARE ENERGETICA

Pacientii mei au inceput sa-mi trimita vesti extrem de imbucuratoare.

"Doamna doctor, am facut meditatiile pe care m-ati invatat dv sa le fac si sa stiti ca ma simt mai plina de energie, nu mai obosesc asa repede si nu ma mai enervez. M-am impacat si cu tata si cu sotul, va multumesc din suflet ca m-ati ajutat."  
Florica L. din Suceava


"Nu stiu ce ma faceam fara ajutorul pe care mi l-ati dat, eram neom. Am baut si ceaiurile alea si am inceput sa merg mai bine. Nu ma mai doare nici ficatul si m-am apucat iar de treaba. Tare-mi pare bine ca v-am gasit, sa va dea Dumnezeu sanatate si belsug in casa!" 
Vasile M. din Tulcea

"Mi-am recapatat curajul de a trai si increderea in oameni. Am facut asa cum m-ati invatat si-mi merge mult mai bine, slava Domnului. Nici nu stiti cat bine mi-ati facut!"
Violeta T. din Galati

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu